. eleven.se - köpa eller inte köpa?

3 saker som jag vill beställa på eleven..
.. och jag är såååå nära att göra det, men jag har ju lovat mig själv.. och alla andra att jag inte ska shoppa mer.. inte just nu iallfall.. det blir ju inte speciellt mycket pengar.. men i samband med alla andra internetköp som jag gjort de senaste, dagarna.. veckorna.. ja, till och med timmarna.. så blir det en del.. oh - men jag vill ha dem!


Aquolina Chocolovers Creamy Body Scrub
- en slags peeling som gör att din hud inte bara blir silkeslen, utan dessutom doftar krämig choklad.


Hawaiian Tropic Luxury Body Butter
- fortfarande har jag inte beställt detta.. jag längtar efter att få dofta kokos!


Värmespolar
- eftersom min frisör inte ville förstöra mitt hår genom att göra en permanent, så rekommenderade hon att jag skulle använda mig utav värmespolar.. bara de gångerna jag vill ha lite "krull".. Det är ju rätt bra att man kan variera sig faktiskt.. Och dessutom har jag o hubby kommit fram till att jag nog hade passat i att ha lite små lockar.


OH - HUVUDVÄRK OCH FÖRKYLNING - FÖRSVINN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo visst kan du köpa den där men dom är skit dåliga när man ska lämna in något som hr gått sönder :(


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback