. avskyr carola - älskar tinas rump-flash

image376
ja, då var andra chansen avslutad.. lyckan när carola inte gick vidare spred sig i min kropp och jag bara sprudlade av glädje. jag menar, visst, tjejen kan sjunga.. no doubt 'bout that. men vafan, jag orkar inte med detta oändliga tjat om att hon skulle vara någon slags helgon..jag fattar inte att många ser det som att allt hon rör blir till guld.. "nu ska hon rädda oss i eurovision" och sånt bullshit. frälsaren carola. my ass.


by the way. wtf hade carola på sig?

sibel gick vidare.. och det var super. hon har fan också enorm sångkapacitet, inte behöver hon hävda sig på annat sätt för det.. grymt att hon gick vidare. helrätt.

nordman.. tja, vad ska man säga. krystat som fan.. men på något sätt så kommer man på sig själv att man redan har lärt sig refrängen.. illa.

vem vinner finalen då? vad tror ni?
och snälla säg inte christer sjögren. haha.

image374
kvällens godis blev fruktsallad..
kiwi, banan, apelsin, äpple, päron och russin.

måste bara publicera en bild på mat-tina från gårdagens lets dance.

image375

och hennes kommentar var "lite rumpa har väl ingen dött av". haha. störtskön brud.

nu ska jag köra lite 8 minute abs för att göra min kväll lite händelserik. ciao.




väskor från åhléns. den blåa vill jag ha.


superfint halsband från topshop.


och här är de nya foppa-tofflorna.
helt seriöst - det är crocs som gjort dem.
och dem är såååå snygga.






Kommentarer
Postat av: tina

haha fan vilka nyttigheter :)
jag hoppar ju på bwooooo!

2008-03-08 @ 23:42:29
Postat av: sofia

Äntligen någon som rörde om i schlagervärlden, carola gick inte till final! Woho :)

Postat av: Anonym

mm credd är ju viktigt! speciellt om man går ner i vikt!
me mig är det suuper. jag har blivit kär tror jag och lovet flyter på riktigt bra för första gången på länge:D
hur är det med dig själv då?

2008-03-09 @ 10:42:27
URL: http://ocensureratliv.blogg.se
Postat av: Anonym

HA en skön söndag...

2008-03-09 @ 12:34:25
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Hon är sån diva...tror att hon är så duktig..Andreas är bra artist.,men inte tillsammans...ha en skön söndag..

2008-03-09 @ 13:04:04
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: anna

svar : jo jag såg det , men HUR har du kunnat gå ner så mkt ? vilken metod ?

2008-03-09 @ 13:22:39
URL: http://mjaauuf.blogg.se
Postat av: Rianna

Jag läser det här år 2012, och älskar att du kritiserar Carola. Hon tog ju fan ut segern i förskott, bara för att hon har vunnit förut. Diva, som fan!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback