. 90 talet

jag måste erkänna att jag saknar 90 talets sköna musik..

sitter och lyssnar på east 17 just nu och får sån sjuk nostalgi från alla disco på fritids och shit.. så mysigt. jag var lite småförälskad i alla dem pojkgrupperna.. inte för en jävel var snygg men deras röster var så fina.. tyckte man då ja. haha.

east 17 - house of love. tål att höras om och om igen.

busta rhymes har förresten gjort ett överfett mixtape.. ska fixa det idag i believe.

idag har jag gjort pasta pepperonata. thank you jamie oliver. ;P kolla bara så smarrigt det ser ut. körde iofs fullkornspasta - but that's a given.

image235

jag hara bara skitont i magen nu. vitlök och rödlök i en underbar kombination. svider alltid inne i min mage :(


maten jag gjorde igår;
image236image238

sparrissoppa som jag grundade med kallrökt lax och grillad färsk grön sparris.

i'm the head chef.


enjoy.




Kommentarer
Postat av: tina van deer tinji

va i helvette, hur blev du så grym på att laga mat :D eller det kanske inte smakar lika bra som det ser ut? :D höhöööö

2008-01-10 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback