. dagen efter

.. så roligt vi hade igår. jag, malin, linda och...minns inte vad hoj heter, men hon var trevlig.. ja - vi var på etage. trots 25 årsgränsen så blev vi insläppta.. och det var ju bra. ibland hjälper det med snälla vakter.

sist av alla var jag och malin kvar.. drack dock en tequila vid slutet av kvällen som gjorde att det började snurra liiiiiite för mycket.. annars var allt sjukt bra.. bättre musik framåt småtimmarna..

emma tog sitt körkort igår - grattis så jättemycket. jag är stolt över dig gumman att du klarade det.

skönt det är med helg - önskar bara att jag inte hade vaknat med huvudvärk.. men det går väl bort.


image168

här är vi :) malin vill som vanligt inte vara med på bild. haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du e bebe :) älskar dig

2007-11-10 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback