. vinter ?

shuu...


då var man tillbaka där igen, där förhoppningarna om en ljusare tid, och en början till våren än en gång har slagits i bitar. senast i morse snöade det. wonder what's happening..

humöret börjar svänga också, vet inte om det beror på medicineringen, vädret, eller bristen på saker att göra.. whatever, jag är inte på topp iallafall.

igår såg jag filmen apocalypto.. skitbra film, trots att den var riktigt psykiskt jobbig att titta på.. fett köttig imellanåt.. den rekommenderas.. känns som att den var i ungefär samma klass som blood diamond. de två filmerna måste ses.. definitely...

tränade igår för första gången på en "powerplate". en slags platta som man gör olika övningar på, samtidigt som den vibrerar. daaaamn vad den tog i musklerna...helt ärligt så känns det som att den redan har gett mig enormt mycket. träningsvärk i biceps, rumpa, lår, vader.. ja, hela kroppen. allt det för bara 15 minuters vibrerande. grymt.
ska köpa mig ett tio-kort för 540 kronor. slimma mig totalt inför bulgarien.

snacka om att man är trött på nrj.. samma fucking låtar hela tiden under dagarna.. räcker man hör på den radiostationen en dag, sen kan man alla låtarna.. men det är bara att välja, denna radion på jobbet får nämligen bara in antingen nrj, eller radio city (eller vad det nu heter). så det är bara att välja, höra samma låtar hela dagen, eller martin stenmark hela dagen.. simple choice. nrj it is.

snart är det show. 5 april. afc och dollar bill ska uppträda på arena 305. kommer bli en grym show. ska försöka göra en schyst sammandrags-video från uppträdandet. ska vara i dollar bill's studio under dagen med och kanske dokumentera lite med kameran när de spelar in låten tillsammans med afc. kommer nog bli riktigt tungt.

 tänker gå och köpa lite kläder idag, kanske får mig på bättre humör.

peace / C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är verkligen super trist att det kalla kommit tillbaka :( buhu.
Va oxå ute o shoppa vilket sammanträffande :) Köpte du nått fint?

2007-03-22 @ 17:52:36
Postat av: Nilla

HAha juste man måste kanske skriva sitt namn =P

2007-03-22 @ 17:53:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback