. the winner is me

shuu..

damn.. vilken lång dag, men har ändå hunnit med sjukt mycket.. vaknade 8 av att doktorn ringde, vaknat till och från hela natten innan dess.. gick till jobbet klockan 10.. var hos doktorn klockan halv 2.. stick i fingret idag igen.. blää.

jobbade vidare, fram till halv 5. fick skynda mig så jag skulle hinna till radio-intervjun. stack till jeriko, till studion och träffade juanito och lilleman.. snackade lite, sen kom tina, första gången jag träffade henne idag.. men hon var schyst faktiskt, bra röst med.. efter ett tag kom radio-snubben som skulle intervjua oss.. fick sjunga live "a cappella" i micen till intervjun, kändes skumt.. menmen. det löser sig. sen körde han några frågor om hur det känns, om jag e nöjd med min låt bla bla bla.. sen var den intervjun slut. sänds väl i p4 nu någon dag, så håll öronen öppna.

efter intervjun, hem snabbt, sen hem till min syster och passade hennes barn. mys var det. efter det körde jag hem snabbt igen, sen till kulladal för att hämta upp sofi.. blev en snabb-kväll på lilla torg. skönt faktiskt.. sjuka saker som händer när vi är ute. haha. körde bakom en välstylad volvo med typ 20 tums fälgar (om inte mer).. snygg var den.. fick för mig att vi skulle kolla lite närmare på den. snabbare än väntat så blev det ett race. men jag förnedrade honom. körde om och blinkade med varningsblinkers. the winner is me. haha. lovely shit.

nej, nu ska jag duscha, känner huvudvärken komma smygandes. jobba imorn med.

peace / C

Kommentarer
Postat av: boob bonde

haha schumi upp i dagen :D
stick i fingret va
damn segt som fan på jobbet

2007-03-28 @ 11:36:49
Postat av: Syrran

Tack än en gg för passningen av barnen :)
Nu måste bara morsan i mig komma fram... VAR RÄDD OM DITT KÖRKORT!!!! HALLÅ, vadå raca????
Älskar dig ändå ;)

2007-03-28 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback