. sunny sunday

shuu..


helgen har fort gått över.. skrev ett inlägg innan idag, men det fuckades på något sätt så det försvann.. ska försöka komma ihåg va jag skrev.. anyway.. igår var jag i stan med min syster, var underbart att kunna komma ifrån litegrann och bara spendera tid med min kära syster, som jag tyvärr inte gör så mycket på tu man hand med..

annars idag så har jag tränat lite här hemma på morgonen, körde lite på motionscykeln och magträning, det första jag gjorde när jag vaknade.. det var riktigt skönt..

var och bokade resa till bulgarien innan idag .. sunny beach (för fjärde gången) ... skillnaden är att denna gången ska min älskling också med, ska bli nice att få visa honom allt där nere.. ÄNTLIGEN ska jag få komma ner till solen, badet, den goda maten, den goda ölen.. ohhh som jag längtar.. plus så ska vi bo på ett helt nybyggt hotell från förra året.. luxury, that's what i like..

ikväll har jag vart en stund hemma hos sofi, var mys att få se lite bilder från australien, tyvärr han vi inte med alla, för vi skulle fika med.. vi tänkte dra till mocca eller spot, men det var stängt.. så det blev gamla goda mascot..mycket snack och goda gröna oliver.. mår nästan lite illa nu... hehe, men det är värt.. skönt det är att ha dig sofi. underbar eru. för att inte glömma att vi började vissla idag på exakt samma ställe.. sinnessjukt.. men trevligt..

så har det vart för mig.. en helt vanlig helg, men underbar...

bulgaria here i come.. (once again) :)


peace / C



ny frisura

Kommentarer
Postat av: baba

aoowm fin bild :D
skönt det ska bli i juni
catty koalabjörn haha älskar daj

2007-03-05 @ 00:08:36
Postat av: Syrran

Det var mysigt att vara i stan med dig med! Tradet bara att jag inte var på något spec. shoppinghumör. (Men så sparade man dom pengarna ;) ) Tack än än gg för fika, det var skitgott!
Love ya!

2007-03-05 @ 07:45:48
Postat av: Anonym

Fannnnnn va sooooooooooftttttttttttttee med bulgarien alltså :Ooooo

2007-03-05 @ 15:02:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback