. headache

shuu..


helt vanlig dag.. helt vanlig. suck..haft otroligt ont i magen tidvis.. känns som mullvader som knaprar på ens inälvor..

har börjat läsa en sjukt fet bok.. "snabba cash" .. skriven av jens lapidus. första boken jag någonsin fastnat för.. iofs så är det den första boken jag läser hela av.. i hela mitt liv...whatever.. hursomhelst, det är en skitgrym bok.

gårdagen hände det inte så mycket, var hemma bara.. vilade, spelade, vilade, kollade på fotbollsmatchen mellan manchester united och europalaget, sov.

matchen var underhållande, som fan.. iallafall i första halvlek.. sen var det skit. schyst att de gör något för välgörande ändamål iallafall..

.. david navarro från valencia fick sju månaders avstängning för knytnäven som knäckte näsan på inters nicolas burdisso. thank god att han inte fick mindre. svin.

idag.. ska träna om 45 minuter. skönt. hoppas min huvudvärk och mitt magont försvinner då.

förresten, ikväll börjar grey's anatomy, säsong 3.. oh so lovely. har längtat efter en kvälls-syssla.

imorn ska jag nog träffa sofi, var så längesen. underbart.

nej, nu ska jag gå o fortsätta läsa världens fetaste bok..


peace / C




gårdagens lunch, shopska sallad. som i bulgarien... ohh vad jag längtar.. bara 84 dagar kvar.



shopska sallad

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan, eftersom att du verkar lika ointresserad som mig att läsa böcker o du äntligen hittat en intressant bok, så måste jag fan också läsa skitn :D

2007-03-14 @ 21:19:20
Postat av: Jassim

Hehe shuu, nice blogg eyyy haha, jaja grey'a anatomy.. varje brud följer de skitet haha. Damn.. det är ändå nice att skriva blogg.. få några tankar i rörelse, får faktiskt tacka dig för att du hookade upp mig med shit dope shit. Damn.. måste vara tråkigt på jobbet ha? du och armin.. always on the Hunt, men hey take care på jobbet och hälsa my main man Armin, hälsa honom att han är viktig för oss, han är Dollar Bill BABY!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback