INGEN TANDLÄKARE IMORGON!

det infinner sig ett stort lugn i mig just nu.. jag har avbokat min tandläkartid, och NEJ det var inte som jag fick kalla fötter, utan jag behövs på ett stort arrangemang på jobbet under hela dagen - och kvällen.

så nu ska jag till tandläkaren den 28 april istället. puuuh.

jag har funderat och funderat, och nu till sommaren så ska jag nog investera i en iMac. jag tror faktiskt det. kommer vara så skönt att kunna sitta och redigera bilder och jobba på en ordentlig skärm, i ett ordentligt system.

på tal om mac så släppte popcap igår appen "Plants vs. Zombies" till iphone. Ett spel som jag bara har kört på Macen hemma innan. SÅ JÄKLA BALL.


Kommentarer
Postat av: Lina

Usch, känner mig så stressad.. Jag har till på torsdag att skriva färdigt! Är inte i skolan alls:) pluggar på distans.. Du tog kvällskurser eller hur var det? Så skönt att slippa tandläkaren:)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback