mycket studerande

i söndags fyllde min iphone 1 år. vilket underbart år jag har haft med den. det är sanslöst att man kan älska en manick så mycket faktiskt. kan inte säga annat till apple än - f-ing brilliant.

jaha, mhm, okej. massor att göra på jobbet, och i skolan. en muntlig presentation på torsdag - om cancerns utveckling o.s.v. på engelska - of course!

måste fortsätta läsa romanen så jag blir färdig snart - så att jag kan analysera den. sen ska jag läsa michael jacksons självbiografi - och analysera den. sen ska jag göra en jämförelse av mina analyser i en tredje analys. så är det när man siktar på högt betyg - men det är det värt! sen ska jag hoppa på engelska c kursen. wee.

jag har blivit väldigt nostalgisk på sistone. har börjat lyssna på gamla låtar som har betytt mycket för mig, och som fortfarande betyder väldigt mycket för mig. jag bara lyssnar, och drömmer mig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback