early saturday morning.

av ingen annan anledning än att jag ska på en hel timmes härlig ansiktsbehanding. tack mamma och pappa! få massage och olika masker och få plockat ögonbrynen av någon annan är det nog inte många som hade tackat nej till. speciellt inte idag när jag har grym träningsvärk i axlar och nacke.
igår var det middag, vin och mys hemma hos min kusin och hans tjej. grymt rolig kväll med spelande och massor, massor av skratt. med mig hade jag också mina nybakade vit choklad muffins med polly som jag slängde ihop efter jobbet. de blev grymt uppskattade :) vad kul! det värmer nog lite extra med tanke på att jag har gjort receptet helt själv :) hihi
ohhh vad jag hade velat köpa en iMac, så jag hade kunnat sitta och pilla med alla bildprojekt som cirkulerar i mitt huvud. ska även köpa en systemkamera. kanske man ska passa på och göra i new york, eller?
scheisse, nu är klockan mycket. got to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback