beyoncé ripoff och avdankad svensktopp

katastrof, nästan iallafall.
helt seriöst så tycker jag - trots en total beyoncé/lady gaga ripoff, att det sista bidraget "Manipulated" skulle gått vidare. hur tänker alla som röstar? låtarna som skickas vidare ska slå i europa, inte på svensktoppen?!
att den unga debutanten eric saade gick vidare var inte helt otippat, och visst. det var väl inte världens katastrof egentligen. låten var lite catchy trots allt. dock så är andreas johnson i melodifestival-sammanhang lite avdankad i mitt register. låten var ju inte bra ens :/
en ny favorit som jag kommer att lyssna på en hel del i framtiden är paulines bidrag "Sucker for love". den satte sig ordentligt. :)
nej, nu har jag sagt mitt - gymmet nästa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Heej! Allt bra med dig? Kul att det går bra i "skolan".. Har själv första tentan imorgon, är jättenervös.. Vi får se till att träffas snart ju! Puuss

Postat av: Denise

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-12 @ 19:36:21
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback