. shopping spree

igår var det tänkt att vi skulle hinna med att träna efter jobbet. men när armin sa på eftermiddagen att han hade saknat mig massor under dagen, och föreslog att vi bara skulle umgås han och jag, och titta i affärer så kan man inte tacka nej :)

det blev en supermysig dag på entré i malmö. första gången vi verkligen har gått i lugn och ro och tittat i affärerna där.. de andra gångerna har det varit snabbvisiter. 

det resulterade i ett svart linne/tunika, 2 tunikaskjortor, jeansleggings, halsband och örhängen :)

Kommentarer
Postat av: missgranby

ok, var bor du? jag kan sy i på dig om du vill för mkt billigt pris eft jag nu tränar :)



trist med ditt hår. varför gick du ner så mkt i vikt?

Postat av: missgranby

nej jag är designer. jag gjorde det bara för att det är kul :)

jag bor i malmö jag med! :) skrev nyss nytt inlägg om att vara försökskanin :p

2009-07-09 @ 09:36:43
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Marias Kakburk

Tack, ja visst är det så:)!

2009-07-09 @ 21:27:34
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk
Postat av: Sessan is bride to be

tihi... jag längtar som en galning just nu =)



Lovar att visa riktigt fina bilder från bröllopet! På lördag är det äntligen dags! Tänk att det har gått 362 dagar sedan jag började räkna ner...



Kram kram

2009-07-15 @ 18:03:48
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback