. två biofilmer och nya inköp

heyheyhey.
måndag igen och helgen har gått vansinnigt fort. i fredags hade armin fruktansvärt ont i ryggen, så det blev mest vila hela fredagen. i lördags fyllde min brors yngsta flicka år, och armin var fortfarande så pass dålig i ryggen, så det fick bli att jag åkte ensam på kalas. igår rundade vi av helgen med en shoppingdag, bara han och jag.. sedan blev det "
tropic thunder" på bio på kvällen. den var ju helt klart värd att se. ben stiller gör ju sällan tråkiga filmer, och även denna blev ett plus.
gårdagens inköp blev för min del en ögonskugga och en ögonpenna från make up store, plus några strumpbyxor. armin köpte en bok och en skjorta. jag var sugen på denna jackan också, men vi får se. ska testa runt lite till, men eventuellt blir det den som jag kommer att bära i vinter.


just det. i torsdags var vi ju också på bio. vi såg då "patrik 1,5". en gullig film som gjorde en glad.. en må bra film helt enkelt.

det var en liten uppdatering. tjoho.

Kommentarer
Postat av: Carita

Gud, vilken fin tårta :D

Och Patrik 1,5 är en jättebra film, såg den igår och man kom ju på sig själv med att sitta och le nästan hela tiden. :) Hihi.

Postat av: Josefine

gott med tårta! :)

2008-09-23 @ 18:44:12
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback