. kvällarnas aktiviteter

good morning
oh vad jobbigt det är när jag inte hinner blogga.. det känns tomt liksom. anyway. måndagen och tisdagen har det varit grymt mycket att göra här på jobbet.. men nu så börjar det ngo trappas av.. hoppas jag iallafall..

i måndags kväll så tränade jag och älskling. sen tittade vi på det nya avsnittet av entourage, som i helgen släpptes i usa. nu är säsong 5 igång. lovely.

igår kväll tänkte vi träna, men på grund utav grym träningsvärk så blev det istället möllan tillsammans med sara och ashkan.. senare anlände pernilla också, en grymt mysig fika faktiskt. och jag fick veta vad bebisen som sara väntar är för kön. iiiiiiiihihihi.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skönt med träning...och träningsvärk är en favvo hos mig...men det kanske bara är jag...tihi



/Åsa


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback