. krockade med bilen

igår skulle vi till ikea och köpa lite småsaker till lägenheten..det blev en del saker, men när vi skulle ut från parkeringen, så stod vi bakom en bil och väntade på att den skulle flytta sig (den stod mitt i vägen så man kunde inte komma förbi på någon utav sidorna).. mitt i allt så lägger kvinnan i backen och backar i full fart in i fronten på vår bil.
fick lite ont i nacken och övre ryggen faktiskt, men det var nog mest chocken. det hoppas jag iallafall.

jag var hos doktorn och fick konstaterat att jag har en luftvägsinfektion.. så jag fick inte jobba igår, eftersom att jag inte får prata.. måste vara helt tyst. det är lite svårt faktiskt.

anyway.. idag ska vi titta på landskampen i fotboll tillsammans med pappa. ska bli mysigt.




Kommentarer
Postat av: mippi

ja avsnittet va jättebra =) längtar tills nästa. åhh tur du skrev om landskampen den vill jag oxå se =) var e du ifrån föressten? jag är från Ystad!

Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

haha! :) Jo många i min omgivning är rätt så bortskämda ;D

2008-09-07 @ 10:33:16
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: [elina]

SVAR; haha alltid lika kul då folk sjunger falskt xD

2008-09-07 @ 15:14:32
URL: http://heretostay.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men då..bara backade rakt in er sådär...förstår att ni är chockade. Hoppas "ontet" i rygg och nacke går över



/Åsa

2008-09-08 @ 13:17:53
URL: http://www.smultron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback