. flottig sallad på mcdonalds - och helgen i bilder

godmorgon. nu har vecka 40 börjat.. och snart är det jul. två månader till första advent :) wee.

helgen har gått i en lagom fart för en gångs skull faktiskt.. vi har hunnit med mycket aktiviteter, men också mycket vila..

i fredags stack jag, armin, ashkan  och ashkans kompis till slagthuset för att titta på stand up från russell peters. två timmar fyllda av skratt och glädjetårar resulterade det i. tack älskling för biljetterna. efteråt var det planerat att vi skulle till slagthusets nattklubb också, men efter en runda på lilla torg så började en tung migrän smyga sig på mig.. så vi åkte hem istället, för att vila upp oss inför lördagen.
russell peters in action. blev inga bättre bilder tyvärr. men här är han iallafall

i lördags åkte vi tidigt hem till min kusin, eftersom hans son fyllde 4 år.. vi köpte en radiostyrd yoshi med bil (mario cart-design) och den var mycket uppskattad. efteråt åkte vi till center syd, tittade lite på en modevisning och sen körde vi hem. det blev en sallad på mcdonalds för mig som var under all kritik. först fick jag vänta i 15 minuter (armin hade redan ätit sin mat när jag fick den). sen var den grillade kycklingfilén helt flottig. gick och klagade, och de erbjöd mig en ny, och att de skulle låta nästa ligga och rinna av istället. jag tackade nej och började dutta av den istället. 3 genomflottiga servetter blev det. daaaamn thats nasty. inte för att vara sån, men sen var salladsbladen halvruttna med. jag och armin bestämde oss för att aldrig besöka mcdonalds på midhem igen.

igår var jag med mamma och min brors döttrar på high school musical - musikalen på nöjesteatern i malmö. underhållande show med grymma sångare, det blir inte mycket bättre än så. 8 av 10 - lätt. efteråt åt vi cevapcici och köttbullar hemma hos mamma och pappa och senare på kvällen åkte vi in till stan för att se milano-derbyt. inter mot milan, alltid lika spännande. vi hamnade efter många om och men på glorias. lite öl, lite snacks och en relativt tråkig match (iallafall för oss inter-fans).. det svider att förlora. det måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

:) hehe! borås djurpark

Postat av: Åsa

Gaaah...bara 2 månader till första advent... Tiden går för fort!!

2008-09-29 @ 11:46:12
URL: http://www.smultron.wordpress.com
Postat av: Sandra

ahhaahh eller huuur :D

2008-09-29 @ 13:01:24
URL: http://sandrasilvia.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha men hallååå! vem gör inte det :D



(dom som har smaken i baken)

2008-09-29 @ 13:04:59
URL: http://sandrasilvia.blogg.se/
Postat av: Liuza

Kul me high school musical showen :) skulle också gå ifall de blev av i Stockholm

2008-09-29 @ 19:09:49
URL: http://liuzaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad tyckte du om modevisningen på center syd?

2008-09-30 @ 15:26:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback