. barack obama


då fick jag det bekräftat iallafall. haha.

i fredags vilade vi ut oss efter en vecka med övertids-jobbande.. det blev idol, och sen gick jag och lade mig tidigt.

i lördags kom mickie och tanja hem till oss, vi drack lite tequila, mickie och armin drack öl och jag och tanja drack vin och sourz. de hade tagit med sig sällskapsspelet "alias". jag och armin hade inte spelat det innan, men det gick bra. skitroligt var det iallafall. så frustrerad man blir när man försöker förklara ett ord och partnern inte förstår vilket ord man menar. haha. det blev mycket skratt.. och mycket vin. sen fortsatte vi med "så det kan låta" spelet, och guitar hero och singstar. en underbar kväll som måste upprepas!

igår var vi i ullared. steg upp halv 7 på morgonen, och sedan bar det iväg mot ullared. vi åkte dit tillsammans med mamma och pappa och det blev en jättemysig utflyktsdag. självklart köpte jag och armin spelet "alias". ahahaha.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sådana där spelkvällar blir ofta superlyckade... Kul med tips om nya spel också.... Alias kanske man skall testa?!



Ha en bra dag/Åsa


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback