. ny frisyr?! och dagens lunch.

ja, nu är vi där igen.. hur ska jag klippa mig?

ska till frisören idag, och jag har absolut INGEN aning om hur jag ska klippa mig.det enda jag vet är att jag vill ha förändring.. som vanligt.. ska jag ha lugg? jag vill nog klippa håret ovanför axlarna, men jag vill ju ha långt samtidigt? BAH denna eviga fråga.

vad tycker ni ?

image716
dagens lunch

flintastek-bitar från gårdagens grillning och fullkornspastasallad. blev grymt mätt, och orkade inte allt. men oh vad grillat är det godaste som finns!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Svar: De var jättegoda, jag älskar morot i brödet! Jag har haft en underbar helg! Det har varit så soligt och härligt! Själv?


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback