. mammas födelsedag och återupplivning av gamla kläder

goodmorning.
en ny strålande dag, mammas födelsedag. imorse väckte jag och pappa henne med presenter, pappa gav henne pengar och en enorm superfin blomma, och jag gav henne guldörhängen. örhängena var formade som små fyrklöver med en diamant i mitten, och mamma älskade dem! grattis mamma på din dag!


för att summera gårdagen efter jobbet så blir det något sånt här
efter jobbet skyndade jag mig hem, åt köttsoppa och bovetefrallor (som jag bakat själv). bullarna hade jag tinat, och sen värmde jag dem i micron. smakade som nybakat. wonderful.


efter maten skulle jag på fotbehandling som mamma och pappa har gett mig i för-present inför min födelsedag imorgon.. var nervös, eftersom jag aldrig hade varit på det förut.. men det kändes typ ingenting, och efteråt var jag helt plötsligt stolt över mina fötter (jag som alltid har hatat att visa dem).. nu ska jag gå på löpande fotbehandlingar, som jag alltid förespråkat - man ska unna sig någonting ibland.

efter fotbehandlingen hämtade jag sara, och sen körde vi ett intensivt pass på gymmet. vi svettades och körde verkligen ut våra sista krafter, och efteråt var det så himla skönt. vi planerade lite inför fredagen, och pratade massa strunt. skönt det är att få lätta på tankarna ibland. när jag kom hem efter träningen blev det avsnitt 12 av desperate housewives, och frukt och en bit hälsobröd.

innan jag lade mig för att sova körde jag lite feng shui i garderoben.. lite spännande att jag kom i en jeanskjol som jag inte har kunnat ha på mig sen.. jag tror nionde klass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att bli sambo för dig så ni slipper pendla fram coh tillbax.,.ha en skön dag...

Postat av: Mikk

Svar: Det låter smarrigt! Man kan nog blanda i lite vad man vill :D

2008-05-07 @ 10:41:08
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback