. idag flyttar jag hemifrån!

eller ja, jag får nyckeln iallafall, så jag ska storstäda hela lägenheten. antar att det finns kvar en del byggdamm och så eftersom det är helt nybyggt :).

igår var jag på föreläsning om kost-träning-vila, och det var mycket givande måste jag säga.. har fått en del tips för att förändra min enformiga hälsokur. haha.

på kvällen var det eurovision, och förutom att jag hoppades på sverige, så tyckte jag att islands bidrag var grymt bra. om inte sverige vinner eurovision så tycker jag att island ska göra det faktiskt. en bra låt som man hänger med i direkt.


förresten.. häromdagen stod min systers lilla pojke i duschen hemma hos oss, så kom charlotte perrellis "hero" på radion. hans första kommentar var "mormor det är hon med kattögonen".

vad jag älskar barn och deras uttryck :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback