. frusen flicka äter räklunch

nu är lunchen avklarad.. åt en tallrik med räkor, kokt ägg, kikärter, tomat, blomkål och broccoli. massor av proteiner, jag och älskling ska ju träna idag..

han ringde och berättade att det går bra på jobbet. det är ju hans första dag som malmö-bo, första dagen på nya jobbet, och första gången han ska träna på mitt gym. mysigt med allt det här, nu är det ju verkligen sant. jag tycker att han är duktig som hittar så bra med bussar och allt.

kalla mig galen, men jag fryser enormt mycket här inne på jobbet.. och självklart kom jag utan jacka imorse.. det ser ut som att det mulnar lite utomhus med. uschanemej.

hur har ni med vädret hos er ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback