. WESC hörlurar och lättskalade apelsiner

frukosten idag bestod utav havregrynsgröt och en apelsin.. det är grymt vilken skillnad det är på apelsiner och apelsiner. åt en maroc apelsin imorse, och det märks att det är högre kvalitet på dem.. easy to peel, yummy to eat.

image475
sen såg jag att WESC har gjort ännu fler hörlurar.. visst älskar jag mina vita, men kunde inte låta bli att bli sugen på ett par i färgen "scuba blue" när jag såg dem.. här nere ser ni de nya färgerna


annars så har det varit en del att göra på jobbet idag.. och ikväll ska jag träna med sara.. ska bli kul :)













Kommentarer
Postat av: belladonna

okay vilken skön dag!
vad tränar du/jobbar du med? eller det kanske jag redan frågat??:S
det är soligt här och varmt
hur är det hos dig?

Postat av: cathrin

svar: jag ska ut och promenera med min son :)
ha en bra dag!

2008-03-27 @ 10:22:41
URL: http://cathriny.blogg.se
Postat av: Therese Ek

Jaa, eller hur är det skitgott :D

2008-03-27 @ 10:38:39
URL: http://thereseek.blogg.se
Postat av: baba

diggade inte dem hörlurarna.. gillar inte metalbiten.. ser hemmagjort ut :D
älskar dig

2008-03-27 @ 10:42:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback