. röjar-söndag med indisk wok

röjar-söndag..
har gått igenom alla lådor som har stått långt in i min garderob sedan länge.. det blev nostalgi på hög nivå när jag bläddrade igenom små häften och glosböcker från lågstadiet..  jag slängde det mesta.. men några mvg-prov måste följa med för uppvisning i framtiden. självklart :)

image385

ja, detta är då en del av det som slängdes....

så roligt har jag haft det.. har hunnit med att laga lite mat också.. blev indisk-inspirerad wok med basmati-ris.
grymt gott faktiskt, very spicy, men det är bara bra.

image386

nu ska jag ta en promenad i ösregnet hem till min syster (som för övrigt bor 5 kilometer härifrån)..

adios

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha jag sparar också på alla mvg-grejer, lika bra att bara komma ihåg ens framgångar ;)
Fisk & skaldjur blev det idag för min del:)

Postat av: Katja

hehe :)

2008-03-09 @ 21:05:26
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback