. ny mini-zlatan och dagens makeup

jaa.. idag har inte gjort så mycket mer än att ge min blogg en total makeover. jag är ganska nöjd med resultatet hittills. en del kvar att göra, men det får duga så länge.

igår kväll var det greys anatomy. inget annat program ger mig en sån kick som det. förutom desperate housewives.. och gossip girl.. och dexter. möjligtvis csi också. oh im such a geek.. nevermind.

innan jag skulle sova så var jag tvungen att kolla igenom hela la redoutes vår/sommar katalog. mycket snygga skor måste jag säga. blir nog en order faktiskt. heta pumps i alla färger. i just love it.
dagens makeup
bas
clinique skinsmoother, smooth honey
lumene skin couture compact powder
lumene make up base, en primer som gör att skuggen på ögat håller lääääänge.
ögon
marykay signature eyeliner pencil, deep brown
nouba double bubble #29
och självklart - diorshow mascara

läppar
bee stung från POP beauty.

i got bee stung on the lip
and i just love it.
har haft ganska tråkigt idag....
..men sen hittade jag en marc jacobs inspirerad väska och föll direkt. guldälskare som jag är..
kiltad, guldfärgad och med en kedja. det blir nog inte bättre.image344


zlatan och helena fick en pojke till. en vincent. congrats.




Kommentarer
Postat av: tinji

din ögonskugga var offfffftheeeeee hoooookkkkkk :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback