. ny frisyr och ny färg

thank gooooood it's friday!... idag kommer älskling. weeeeeeeeee. och igår gjorde jag håret. im very very blond now. kände mig lite som amanda i idol när jag vaknade i morse.. but what the hell. man lever bara en gång.


hos le friseur.




inte världens snyggaste bild.
men så blev håret iallafall.




till middag gjorde jag viktväktarnas
korv-stroganoff med potatismos och sallad.


efter middagen blev det en promenad med pappa.. vi gick bort till de nya lägenheterna för att se hur det har blivit med balkongerna o.s.v.. och jag blev supernöjd.. stora balkonger vi kommer få faktiskt. superbt. sen blev det bläddrande i massa reklam när jag kom hem.. där jag plötsligt upptäckte att jag måste köpa mig en stelton-termos idag. men vi får se.. kanske blir imorgon.

ikväll ska vi på bio. mys mys mys.

once again - thank god it's friday.


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Morrn morrn!
Jag önskar dig en riktigt härlig dag idag...=)
Här snöar det för fullt, lagom när man trodde att våren skulle komma.. men den kommer en vacker dag!

Postat av: Anonym

dom har kommit långt! Balkongerna blir svinsnygga!! kan du inte hjälpa mig att fixa min blogg litta? Hoppas du också får en bra fredag! Puss

2008-03-14 @ 09:32:49
Postat av: tinjjjjjjjji

frippen blev skit snygg, du passar idet :D är du nöjd?

2008-03-14 @ 14:48:08
URL: http://tinji.blogspot.com
Postat av: Nene

Det blev ju finfint :DD

2008-03-15 @ 20:24:32
URL: http://nenesfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback