. nagel-galleri

goodmoooorning.
en grå tisdag, men det gör inget - idag ska jag ju gå och fixa mina naglar. full av förväntan, jag har ingen aning vad jag ska göra idag.. jag får väl ge lizette fria händer som vanligt, hon vet vid det här laget att jag vågar göra lite annorlunda saker iallafall. guldglittergelé, färggelé, marmorering, dekorationer, stenar. u name it :) jag hade inte så många bilder här på jobbdatorn, men såhär har mina naglar sett ut några gånger;


det här är så de ser ut idag (längst till höger)..

det schysta är att det är mina egna naglar som dekoreras nu, och inga tippar.. det trodde man aldrig, nagelbitare som jag var.. ända sedan jag var liten hade jag bitit på naglarna, but no more. jag är en prinsessa nu. haha.

jag älskar verkligen att göra förändringar. hår-makeover på torsdag med. ohh.

och sen kommer baba på fredag. ska bli jättemysigt. ♥ 

Kommentarer
Postat av: sofia

Ah vad fina naglar :) Jagbiter på nagelbanden men det är en minst lika dålig ovana...:Ö


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback