. mobil inopererad i armen och ny shopping

halva arbetsveckan har snart gått, och förresten har det snöat...men solen skiner - thats all that matters.

igår träffade jag sara lite snabbt för en shoppingrunda.. det blev en take-away te från espresso house och ett snabbt varv i affärerna. eftersom jag varken hittade väskan eller boken så tänkte jag att jag helt enkelt var tvungen att unna mig lite smink, det var ju trots allt längesen.. eller? :)

image337

bee stung från pop, ett läppglans som innehåller jojoba och doftar kanel och pepparmint. grym effekt faktiskt, läpparna blir verkligen som "bi-stuckna". de glänser länge och ser märkbart större ut.. a new favorite!
noubas nummer 40 i lösögonskugga, en skimrande blå-lila nyans med en slags pärlemor-effekt. jag höll på att smälla av när expediten visade mig den. det är så skönt när man lär känna expediterna lite och de vet vad man är ute efter. jag är ju trots allt inne och handlar hos henne ganska ofta.
p. diddys unforgivable woman fick jag i en tester som lite extra. ska testa den imorgon. var bara tvungen att ta lite av min nya escada - moon sparkle idag igen. helt underbar är den.
ill be back for some more shopping soon.

jag hittade en übersnygg friis&co väska igår också. svart lack och guldkedjor. hade det varit höst/vinter som väntade så hade jag inte tvekat en sekund. men jag är ju så himla sugen på alla vårens färger. ett dilemma här. men det löser vi så småningom.


lite underliga nyheter.

en nio-årig flicka som inte får tävla i tennis mer p.g.a hennes "stön" när hon slår till bollarna.

läs mer om det
här

få mobilskärmen inopererad under huden. skärmen drivs av blodet.
haha okej, men varför anstränga sig så mycket?

läs mer om det här

.. och i japan betalar ett mäklarföretag sina chefer 20 000 extra kronor i månaden för att supa med sina anställda på kvällarna. sen betalar de dessutom 6000 kronor i månaden till alla som inte röker. varför bor jag här?

läs mer om det här



sen här tina - especially for you. eftersom du missade hur mina naglar ser ut just nu så slänger jag upp en bild här igen. sen på tisdag nästa vecka får vi se vad det blir för något nytt. något utstickande probably - i feel crazy! det är våren som gör det med mig. alla färger och att solen har börjat skina om dagarna... underbart.

image264
gröna med ett champagne-guld färgat kryss över.
faktiskt en av de bästa hittills.


idag ska jag gå på lifestyle design-gym igen. mitt andra besök denna veckan. sjukt snyggt inrett blev det till sist. älskar att jag har blivit medlem där. all min lilla lyx i ett nötskal. grymma träningsmöjligheter, personliga tränare, solarium, massagefåtöljer, yoga, relaxrum. allt får jag i mitt medlemskap. oh, jag vill nästan bara flytta in.

Kommentarer
Postat av: Annamellita

sv. jaa visst är den :D :)

Postat av: sultania tina

haha fan vad feta.
men varför heter dem champange-kryss? :D

2008-03-05 @ 15:29:46
URL: http://tinji.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback