. lâncomes ny juicy tubes och fullkornspaj

yes folks, då var lunchen också avklarad. idag blev det fullkornspaj (kyckling och grillade grönsaker) med lite sallad. grymt vad fullkorn gör för mättnadskänslan. man är mätt hur länge som helst.

image397
sen satt jag och tittade lite på smink (som vanligt) och hittade en ny kollektion av Lâncomes juicy tubes. christopher kane (en av londons just nu hetaste designers) har designat de söta tuberna.. inspirationen har han hämtat från new york, rio de janeiro, paris och tokyo. 200 kronor är det väl värt, speciellt för en som älskar hans klädkollektioner (like me) dessvärre måste jag vänta till vecka 14, då de släpps i butik. i och för sig tar det ju ändå tid att fundera vilken jag ska ha..så det gör inget. men gud vad jag längtar!







Kommentarer
Postat av: sofia

mums med fullkornspaj! man behöver inte äta lika mycket som om det inte är fullkorn, det mättar så mycket bättre! :)

Postat av: Anonym

fina förpackningar...

2008-03-10 @ 16:03:47
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback