. keso = kinderägg?

så.. nu är jag tillbaka. gick som sagt hem till min syster. bara det att vi tog en längre väg.. så vi gick lätt 8 km. minst.. drack en kopp te där, sen stack vi hem igen.

fick ett infall nu ikväll att jag skulle testa min peak performance bikini, som jag inte har haft på mig sen i somras (då den för övrigt satt über-tight).. och jag blev superlycklig. den har till och med blivit lite för stor i rumpan. snacka om att man blir glad. superglad. ser fram emot bad-sommaren.. det var många år sen man kunde gör det. oh vad skönt!

nu tittar jag på wallanders mastermind på tv4.. en skön avrundning på en skön helg..

..och imorgon ska jag träna igen. weeee.

förresten. keso fiber är sjukligt gott. var bara tvungen att säga det. testa att mosa en banan och blanda med det. sen om du vill så häll på lite kanel också. got damnit. ett sött och mättande mellanmål, som man dessutom kan äta med gott samvete. mitt kinderägg helt enkelt.

image387



Kommentarer
Postat av: Sara

ja keso är väldigt gott! kan äta det varje dag!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback