. inlåst i garaget

wee, äntligen har fredagen kommit, och när arbetsdagen är slut så är man ledig i två dagar. finns ingen bättre känsla än att lägga ner jobbnycklarna i väskan och veta att man inte behöver ta upp dem på ett tag.

i vilket fall som helst så har jag blivit äckligt förkyld.. vaknade med ont i halsen och känner mig helt off.. feber kanske?.. i dont know,. jag vet bara att jag vill hem och vila.

igår tränade jag och sara.. sara var med lite småsjuk, kan jag ha fått några bacillusker av henne måntro ? hehe..
10 minuter crosstrainer, 1 varv höft, stuss, mage lår.. 1 varv switching, och 5 minuters fatburner-program på cykeln för att få upp pulsen de sista minuterna innan gymmet stängde..

jag och sara hade ställt oss i garaget ovanför gymmet, och när vi var klara efter träningen så såg det relativt låst ut.. men det kom en bil som skulle köra in samtidigt, så vi smet med in i garaget..misstankarna växte hos mig, men för att citera sara - "ut kommer man alltid"... - ja, sara.. men så var det inte i detta fallet. haha. när vi körde ner för rampen och fram till porten så var där ett enormt galler fördraget.. inga knappar fungerade, kockarna som jobbade på hotell-restaurangen ville inte hjälpa oss.. så där stod vi ett bra tag.. jag, sara och den lilla polon. fast i ett garage (som dessutom släcktes ner) klockan 9 en torsdagskväll.. kind of scary, speciellt om man är smått klaustrofobisk som jag. vi vände och körde mot enkelriktat upp i parkeringshuset igen, och hittade till vår stora glädje en tjej som skulle köra ut. tydligen behövde man både kort och kod för att låsa upp portarna.

image485


jag vet bara att jag förmodligen kommer ta de par minuterna extra nästa gång, för att köra runt och kolla efter parkering ute på gatorna.. då är den stackars lilla bilen ute i friheten iallafall.

hihi.

njut nu av er fredag och det fina vädret.

snörvel.

Kommentarer
Postat av: Malin.

sv: jag älskar låten :)

ps: hur gör man så att bakgrunden syns genom själva bloggen?


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback