. inkomna varor och ny rakhyvel

middagen och inhandlingen av basvaror (blev mestadels frukt och grönsaker;P) är avklarad. i och för sig så köpte jag och mamma den nya venus breeze också. den trevliga säljaren gav mig en gratis handduk med. no matter what, så blir man alltid lite extra lycklig när något är gratis.. som sagt - gratis är bäst!



.. och nu är det en vilofredag på soffan som stundar. tråkigt att jag inte kunde hänga med flickorna ut :( måste kurera mig ordentligt. dock glömde jag bort min förkylning ett litet tag när jag såg att jag hade fått lite paket i brevlådan.

mina fina örhängen från cocoo hade kommit! och de hade skrivit en supersöt lapp i kuvertet med :) hon jag pratade med vid ändringen av min beställning var dessutom hur gullig som helst! ska handla där mer, massor.

.
sen så kom boken också - mina hemligheter.. sophie kinsella of course.
 

nej, nu ska jag se hur många frågor jag kan svara på i postkodsmiljonären. ciao.

Kommentarer
Postat av: belladonna

Gud vad snygga dom var! dom ville ju jag också ha haha
nej men gud! menar du allvar?haha vi gillar tydligen samma saker också;)
vad göres ikväll då? hoppas du får en bra kväll
kram

Postat av: SEssan

Kinsella är bäst =) Har du läst shopaholic böckerna? Så himla bra och roliga. Du skrattar hela tiden, och hennes nya bok är supercharmig!

Läs det här: http://sessan82.blogg.se/1204797966_kors_i_taket.html

2008-03-28 @ 21:32:35
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: sofia

Okej, tack! :)
Vad gulligt med en handskriven lapp, något sådantskulle definitivt få mig att handla där en gång till också! Hoppas du ficken trevlig kväll ändå, kram :)

2008-03-28 @ 22:50:47
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: tinji

Har läst den, vill inte sabba dina förväntningar men den är fett seg :( Vilken storlek tog du på örhängerna? Tog medium på hjärtanen

2008-03-28 @ 23:14:01
URL: http://tinji.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback