. im back.. almost.

. yes i know, har inte bloggat under helgen. har haft min hubby här and weve been quite busy.. kollat på möbler och varit ute på äventyr hela dagarna. men det har varit supermysigt.

vi såg iskariot i fredags.. en bra film faktist.. men förvänta er inte för mycket. grymt filmad iallafall.

charlotte vann melodifestivalen.. jag tror hon har en bra chans i eurovision faktiskt.. det är en bra låt. jag skäms inte detta året iallafall. det var rätt låt som vann.

igår fyllde min systers dotter år så där var vi hela kvällen..

.. och idag är jag sjuk. fick en sån jävla attack igår kväll. enorma kramper i magen, har aldrig haft så ont i magen någonsin innan.. iofs har jag haft småkramper hela helgen.. men det jag kände igår var helt wack.. så idag är jag hemma från jobbet. försöker vila så gott det går. men kände att jag skulle lägga ett inlägg så ni vet att jag inte har försvunnit helt.. jag är bara helt... yoghurt-aktig. bläh.

låg och tittade på step up 2 the streets precis. den var bra faktiskt.. nästan bättre än ettan. tankade soundtrack-albumet nu efteråt.. gillade musiken a lot.

nu tankar jag into the wild och en fransk film med dmx i huvudrollen. ska bli spännande. tänkte ta med dem till älskling på torsdag. vi ses ju snart igen, så skönt. wee.

usch nej, nu blev jag illamående. ska lägga mig igen.

förresten så såg jag att det snöar. its a mad world.


Kommentarer
Postat av: baba

haha "yoghurt-aktig" maast till max

2008-03-17 @ 16:50:15
Postat av: Nilla

Krya på dig hjärtebarnet

Postat av: Sandra P fr[n WSP *,*

Hello sjukling, synd du har blivit kass...Sitter po jobb och v'ntar p[ att borja jobba....vilken data kan inte ens skriva ordentligt. Krya p[ dig gumman. Kram S

2008-03-18 @ 09:58:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback