. glad påsk

slänger in ett litet kort glad påsk-inlägg bara för att jag inteh ar skrivit på två dagar..


är i växjö hos min hubby, myser och tar dagarna som de kommer.. förutom att han jobbar 24/7.. men det gör inget, för jag följer med till jobbet och cashen dem tas. i aint sayin im a golddigger... :D haha

nyss letat upp mitt påskägg som han hade köpt och fyllt med mina favoritgodisar. underbar han är.. själv gav jag honom ett ägg med lite smått och gott, och en påse med en bok och några paket med hans favoritgodisar.

imorse åt vi gula ägg. han lärde mig att jag skulle koka dem med lökskal. vilken smart man jag har.. bara jag som är så dum att det där stenålders-knepet har undgått mig.

nej, nu ska jag sätta mig med svärföräldrarna lite, och sen ska vi till armins jobb..

ha en underbar påsk :) peaaaaaaace


Kommentarer
Postat av: sofia

glad påsk på dig med, ha en fin dag :)

Postat av: Emma

Hej älskling =)

2008-03-23 @ 12:59:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback