. britney blir tjock och jag blir smal

som jag skrev igår så hjar jag och dorota mys varje fredag, då vi köper lunch till jobbet för att fira helg.

och dagens lunch var helt grym!
graffiti café - u guys really know how to please a stomach.

image360
gott med kycklingsallad, liten bakad potatis med keso i (istället för smöret de envisas med) och en bit grov baguette. healthy and tasty. det är inte ofta man har den lyxen minsann.

jag lade också märke till att risenta hade gjort salladsmixer med ponjenötter, solrosfrön och pumpakärnor.
det måste jag minsann testa att ha i salladen nästa vecka. nyttigt fett är bra. i rimliga mängder iallafall.


från en sak till en annan. vad tror ni? är britney gravid?

image363












Kommentarer
Postat av: nattish

Ooh va gott! nja hon kanske hamnat i en period då hon inte tränar! s¨ser min mage ut dom perioderna jag inte rör på mig mer än nödvändigt :P

2008-03-07 @ 15:03:13
Postat av: Dessi

Graffiti har så grymt god mat!

Postat av: anna

jg läste att du har gått ner mkt i vikt ? jag undrar hur ?

2008-03-09 @ 12:40:52
URL: http://mjaauuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback