. what happens in vegas

den filmen såg jag och älskling igår kväll. stundtals skrattade jag till, men jag somnade till sist... hade migrän, och kunde inte hålla ögonen öppna. skönt att man har en pojke vid sin sida som tar hand om en. tack honey. måste fråga om filmen var bra sen. haha.

mourinho har skrivit på för tre år med inter. jag kommer sakna mancini, han har hängt med länge.. men jag tror också att det kommer bli superbra med nya taktiker á la mourinho. han är ju trots allt en av världens duktigaste tränare..

igår var jag dessutom med malin en stund.. hon kom till mig efter att jag hade tränat. vi satt på min balkong och snackade lite, sen stack vi och handlade på burlöv center. skönt att få träffa henne faktiskt.

idag skiner solen och på fredag är vi lediga. weeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback