. ny bärbar dator och massor med foto

weee nu har jag en bäbar dator - en sony vaio. som är såååå himla fin. älskar den verkligen.. kombinerat med vårt 24mbits trådlösa internet i lägenheten så är den oslagbar :)

jag beställde ett MelissaBeth-fodral till min älskade vaio precis. ett turkost såklart.


och som jag har lovat innan så ksulle jag ju lägga upp lite bilder från den senaste tiden när jag fått dator och internet.. here goes nothin'...


min outfit på min brors och hans frus 5 års-bröllopsdags-fest.


lite mysiga middagar och luncher som jag gjort till oss. fint på balkongen i solen. myspys.

lite toalettbilder som vanligt. min nya väska, och en fin bild på torson som jag tog när jag väntade på bussen.

woooohooooo


Kommentarer
Postat av: Nilla

Fina bilder gumman.

Kul me en ny data ju =)

Allt bra idag?

Postat av: elins

jag tycker att hela världen blir skev och snurrar och det känns som om hela huset ska trilla över en då man blickar upp mot turning torso. hjälp!

2008-06-21 @ 23:08:35
URL: http://elinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback