. impulsköp - inlines

shuheeeej. idag är det fredag, och jag slutar tidigare från jobbet. ska få umgås nästan en hel dag med min älskling. vi har ju inte setts så mycket på sistone, eller haft någon quality time. been quite busy.. suck.

iallafall.. igår fick vi lite kvalitetstid också.. efter jobbet stack vi och tränade direkt på gymmet.. sen hem, och jag gjorde egna cevapcici. blev grymt goda. en matig sallad med lite nötter och parmesanost i till, och lite tzatziki, och middagen var serverad. mätta och belåtna tog vi cyklarna till burlöv center för att shoppa lite på rean. vi hittade inte speciellt mycket, men det blev ett impulsköp iallafall.. jag gick in på stadium för att köpa en yogamatta, sen skulle jag ha gångstavar också.. till sist tänkte vi fuck it - vi köper inlines istället. så det gjorde vi. armin köpte ett par jättefina röd/svarta K2.. och jag motsvarande i tjejmodellen.. fast mina har blått på och stöder rosa bandet. hihi.


armins.. och mina. fina va?

när vi kom hem ställde vi cyklarna och drog på oss våra rollerblades för en testrunda. de var grymma. det blir nog mycket åkning i sommar :) weee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback