. idag är det fredag...

... för nu är det långhelg på gång. weeee.
så mycket jag ska få gjort i helgen i lägenheten och så. och pernilla kommer hem. weeeee.

igår hoppade jag träningen eftersom armin ville fira skatteåterbäringen. haha. vi promenerade till burlöv center senare på kvällen, och sen när vi kom hem lagade jag maten som vi ska äta till lunch nu när jag kommer hem. jag slutar 12 idag, hur skönt är inte det? älsklingen är hemma från jobbet och är sjuk.. stackarn.

förresten så ska vi få kopplat hemtelefon idag. woohoo. vad nice det ska bli.

beställde ett par skor till armin precis. clae är märket, och de är grymt sköna. oh vad fin han kommer vara i dem.


och snart kommer min bok - kostrådgivarens kokbok.. den har jag beställt och jag längtar så efter att få laga alla roliga och nyttiga saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback