. bio ikväll

yes.. jag fick det infallet att boka två biljetter till filmen the happening ikväll. vi kan behöva lite kvalitetstid och att komma ifrån. hålla handen och se på en film som verkar vara grymt bra. det är vad vi behöver.

mark wahlberg och zooey deschanel har huvudrollerna i denna film, som är ännu en film som handlar om hur världens förstörs etc.. jag vet att vi har sett det gång på gång innan, men denna känns mer rätt. jag vet inte varför. jag har bara ganska höga förhoppningar om denna filmen.. det får bli en liten review imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där har jag oxå funderat på att se...men först så blir d nog satc-filmen, skulle jag tro...


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback