. cykelturer och viktväktar-korv

hellooo..
back on the blog. måste börja sätta fart i bloggandet igen :)

igår efter jobbet satte jag mig på cykeln och cyklade hem till lägenheten. det blev en kycklingsallad på balkongen i solen för min del, samtidigt som jag tittade i resekatalogerna i hopp om att hitta det perfekta resmålet för mig och armin nu till hösten. vi är lite sugna på tunisien faktiskt, men vi får se..

efter min avkoppling på balkongen blev det 8 minute abs.. hade tänkt sticka ut på en joggingrunda, men i den värmen var det helt omöjligt.. så kvavt. blä. det blev istället en runda med att städa och torka rent hela kylskåpet. nu är det som när vi flyttade in igen. superfresh!

min duktiga sida höll i sig och jag stack iväg för att handla hem matvaror för veckan. hälsade på en stund hos mamma och pappa och barnen, och sen hämtade jag armin på jobbet.

idag blir det hem och göra någonting utav vv-måltidskorven som jag tog ut från frysen igår.. sen ska jag packa våra träningskläder, hämta armin, och sen är det träning på lifestyle som gäller. en mysig dag för oss turturduvor.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är verkligen för varmt för joggingturer nu och jag som måste fila på konditionen. Jag tvingade mig ut igår vilket resulterade i huvudvärk och kramp senare på kvällen :( Jag hinner inte dricka ikapp!



Mvh/Åsa


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback