. sönderslagen fot på en fredagkväll

ja. fredagkvällen spenderades med min moster och armin på akuten i lund.. de var snälla och gjorde mig sällskap eftersom klumpiga jag var tvungen att göra akrobatik innan på kvällen.. .nej.. men jag klättrade uppe på diskbänken för att hämta saker i det översta skåpet.. trillade rakt ner i golvet och slog sönder foten.. som tur var så gick det fort med röntgen och så.. ( 2 ½ timme är väl ganska fort för att vara inom svenska sjukvården?!)..

och nu sitter/ligger jag här på soffan och har fruktansvärt ont. fy vad tråkigt detta är. jag som köpte skitfina nya walking/jogging skor igår som hade kostat 1300.. prissänkta och sköna. blir inte bättre.

fina va?

jaja, men nu får jag ta och skutta färdigt med kryckorna innan det blir några powerwalks för min del. så himla tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Haha eller hur, så jävla hemskt haha.

Stackare som gått o fördärvat foten :(

Pussa


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback