. saknad av svåger och syster

har inte varit aktiv här på ett bra tag, så jag kände för att fräscha upp lite i min blogg..

de senaste dagarna har jag mestadels njutit av mina sista semesterdagar.. umgåtts med vännerna och killen och bara tagit det lugnt.. i onsdags hade jag och armin en grymt mysig picnic på bo01 i solskenet. en filt i gräset, och mysfaktorn var hög :) efter det träffade vi pernilla, alex, matte, natha och lilla chanel i pildammsparken för att titta lite på sommarchansen. igår var jag lite på bellas fest, och idag har jag mest varit på stranden med armin. vi var och käkade på italiensk restaurang nu ikväll, och rundade av lördagskvällen med hancock på bio. filmen var bra :).. ingen höjdare, men helt okej..

min solbränna gör ont.. och jag saknar min syster och min svåger massor. älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback