. lyckat party och solbränna

hellooo.

igår efter jobbet åkte jag och armin till citygross och storhandlade. mysigt att kunna gå tillsammans och handla. trots att det är jag som handlar massvis med frukt som fyller halva vagnen. haha.

tupperwarepartyt på kvällen blev grymt lyckat, och det verkade vara uppskattat bland gästerna också :)

det blev en hel del för oss faktiskt, nu längtar jag bara tills jag får sakerna så jag kan ordna upp lite i köket där hemma.

idag slutar jag också tidigt, och jag tänkte att jag skjuter upp träningen på gymet tills imorgon.. så kan jag sticka till stranden så jag bibehåller brännan lite till. sen blir det hem och tvätta en massa. och laga någon rolig rätt.

peaaaaaace


Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som en bra idé. Skulle inte banga stranden idag...åh vad jag längtar ut!! ut från detta kontor...



/Åsa


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback