. VOTE FOR ME

måste såklart påminna om att ni MÅSTE registrera er och gå in och rösta på mig.. på www.nellad.se

sen söker ni på http://www.nellad.se/band/75/ .... rösta på mig!


idag ska jag träna..

igår var jag ute på en svinlång powerwalk med min moster.. gick runt hela arlöv.. snabbt också - tog bara 1 timme och 20 minuter.. joggade den sista biten med. vad skönt det var.

makrill och knäckebröd , makrill och knäckebröd.

japp, här kommer lite foto :)


varsågod tina, här är mina nya nageldekorationer..
turkosa blommor, med rosa mitt - plus en rosa diamant på varje nagel.


smal-kladdkaka som jag
bakade i lördags, gjord på kesella .


 

min snygga graffiti-iPod. lyssnade
på en gammal goding. right nilla? :)




jag på jobbet.. uttråkad och trött på morgonen..
 förresten så stör jag mig som fan på att min 300 kronors
tröja (se bilderna) nu kostar 99 kronor på Carlings. bah.. it's a mad world.


glöm inte - RÖSTA! tack 

 


Kommentarer
Postat av: tinjjj

heeelt fet ipod ju?!

2008-01-15 @ 18:11:46
Postat av: Baba Brusselpower

hahahaha fan vad smal du har blivit.
ipoden blev riktigt fet.
älskar dig shashoo

2008-01-15 @ 21:08:26
Postat av: Nilla

1 Sjukt fett att det finns smal kladdkaka haha och vem annars om inte du skulle baka den haha :) Love
2 Sjuuukt fet ipod.. TO DIE FOR KRUMS
3 Du är sjuuukt smal och super vacker gumman
Damn proud of u love. Pussinuss

2008-01-15 @ 22:00:14
Postat av: Tjolanta

Kusin vitamin ! how do u do it ?! i need your motivation and and power like u... i need to lose some serious weight ... help me with any advice ?
Love Kusinvitamin

2008-01-24 @ 20:40:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback