. tillbaka på bloggen

nu är jag tillbaka på bloggen, har inte haft någon som helst lust att skriva på sistone..

..men det måste göras för annars blir jag galen.


jag har börjat sova supertidigt på kvällarna, och känslan av att vakna klockan 6 på morgonen helt pigg är obeskrivlig.. så jävla skönt att gå till jobbet utan att vara trött..

igår gjorde jag piroger.. med köttfärs, rödlök, persilja, ägg och oliver i... i know it sounds strange.. men äckligt gott!
mamma fick kavla ut degen till mig eftersom jag sprang fram och tillbaka för att se handbolls-matchen...
men kolla själv så duktiga jag och mamma var ;



kan visa en bild på min sjukt goda lunch också. kycklingsallad från smörgåshörnan. yummy.




pernilla har kommit hem, ska bli skönt att träffa dig. du behövs, tack!

sen så har jag hittat ett par skor jag ska köpa, jag borde inte - men jag måste. så jävla snygga. och så jävla mig.


armin min bulle - jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Bobby Beatknuckle

hellre en bulle i ugnen än en ugn i bullen hahahah
älskar dig

2008-01-24 @ 10:17:13
Postat av: tinaaa

finally, jag har väntat på att du ska skriva :D

2008-01-24 @ 20:44:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback