. the big update

shuhej.
hemma igen efter min lilla utflykt i knappt en vecka till växjö. har haft det helt underbart faktiskt, men tiden har gått fort, alldeles för fort... blev både nyår och treårsdags-firande där uppe. wonderful.

ja. och nu är man tillbaka på jobbet. har suttit och halv-sovit sen 07.00 i morse.. tiden går jobbigt sakta. sen så är min ena lins helt konstig också, så jag ser skitdåligt på vänstra ögat.

jaha, och vad har mer hänt? jo, jag har shoppat alldeles för mycket. men passionen är ändå fortfarande min feta klocka. så het så het.

det har ringt 16 samtal på 4 timmar. come on people.

förresten tycker jag det är skitäckligt att det är sångaren Tito Beltran som har våldtagit hon komikerns barnflicka. fan vad skenet kan bedra. äckliga soab.

och britney är i ännu en skandal,. just another ordinary weekday. stackars tjej.


nu ska jag ringa och väcka stålmannen,
sen ska jag äta makrill till lunch. mmmm.

Kommentarer
Postat av: Baba Bolero; quality wine

hahaha stålmannen, fin fina namn måste jag säga.
du ska få låna boken, tror du kommer gilla den som fan.
älskar daj

2008-01-04 @ 14:23:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback