. pasta pomodoro

yeah yeah.
dags igen..

har fastnat på collie buddz - lonely. och klassikern yung berg - sexy lady.     godis för öronen


igår var jag på möllan.. på azalee med nilla, emma, bella, alex, martin, dragan och emma. blev en kväll fylld av massa minnen och dubblande på spelmaskiner. vissa vann och vissa förlorade. jag förlorade :D

och idag åkte pernilla tillbaka till luton. känns sorgligt efter en sån underbar kväll igår. man fick verkligen catch up lite.. det behövdes, har ju knappt träffats denna gången. hoppas resan går bra tjejen. i will miss u.

image214
pasta pomodoro som jag gjorde igår.. yum yum.

image215
klockan är värd att visas igen. så fin så fin.

image216
do i look like i sell drugs?

haha älskar den låten med adam tensta. haffa hans album. värt att lyssna på. om och om igen.


imorgon ska jag laga mat till hela pappas släktsida. inte en eller två maträtter heller, det kommer bli en himla massa. så är det när man ses två gånger om året. ska bli mysigt.


och idag ska jag hem till min syrra och spela wii med hennes man, hela dagen. hela kvällen.


now if u excuse me i have to go buy some groceries.







Kommentarer
Postat av: Baba Bratislava

buy some groceries huh? drug dealer!

2008-01-05 @ 21:52:24
Postat av: tiiinnnnnnntin

laga mig den pastannnn!!1

2008-01-06 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback