. mina feeeeta skor

ohh, jag hämtade mina skor igår, så feta dem är.. helt sick.

verkligen värt att handla på www.sneakersnstuff.com..
tro mig, jag fick dem efter 2 dagar, helt perfekt.

idag börjar dansen.. förväntansfull är jag, längtar en massa.. ska bli skönt att få träning på ett annat sätt, och samtidigt dansa till musik, som jag älskar. två flugor i en smäll. ragga/dancehall at arnbergs.. here we come!

varför älskar jag smink och skönhetsprodukter så mycket? det är ju fett mycket pengar egentligen som jag lägger ut.. haha kolla bara min samling med keune-hårprodukter... varje gång jag är hos frisören så tror jag att jag ska köpa något ännu bättre, och så samlar jag på mig. shopaholic..


jag har till och med root volumizer. vad fan är det liksom? hahah

vilken hälsobomb till frukost jag åt i helgen.
måste sluta med att äta gröt varje dag,
min mage gör så ont och spänns upp
som en ballong av alla fiber :(


Måste bara tillägga att efter att ha sett Filipp K's modevisning, så är det till våren rätt att använda orange i alla möjliga nyanser och skepnader.. gärna som en accentfärg, sen var det även turkost som skulle komma starkt..(thank god)

viktigt är väl att man köper enormt färgglada skor och väskor,
eftersom accentfärger är världens mode-bomb just nu.


time to do some serious shopping. i liiiike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback