. Graaaattis Anna!

grattis tjejen till din lägenhet, som sagt, du vet vem som kommer komma och hänga hos dig varje dag :) haha.
så jävla glad för din skull :)

jag har varit o tränat med bella, sen tog jag en powerwalk med moster.. damn nu kom jag in på det med vikt igen. schh.

anyway.. jag köpte egyptiska jordgubbar för tio kronor... och jag säger bara - DAMN vilken sjuk känsla av att äta goda, saftiga jordgubbar nu mitt i vintern. fick värsta kicken och käkade allihop. hahahaha.

nu måste jag gå och duscha och städa lite.

Kommentarer
Postat av: Anna

aww tack gumman=) hihi.. e mega glaaaaaaad
Du e sååå välkommen sååå;) hihi pussaaaa

2008-01-17 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback